Копчето работи с електрически импулс...най вероятно някоя жичка отвътре не дава добър контакт...защо не го смъкнеш плафона и не провериш как са контактите...нещо закъсано кабелче.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подробности около разни ремонти на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеКопчето работи с електрически импулс...най вероятно някоя жичка отвътре не дава добър контакт...защо не го смъкнеш плафона и не провериш как са контактите...нещо закъсано кабелче.Копчето отваря 10 от 10 пъти
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеПри мен се отваря където и да го натисна!от 1 месец си отварям от копчето на ключа и ме мързи да отварям плафона какво остава да го отворя след като разбрах, че работи
който си няма друга работа да си разглобява колата
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
По проблема с алтернатора.
Оказа се, че подгревните свещи работят постоянно и черпят много ток. Знае ли някой кое е релето, което ги управлява и къде се намира то... и кой датчик подава сигнал за да се вкл/изкл?AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеАз искам още малко да ви занимая с моя проблем, по простата причина, че ударихме на камък!
Нуждая се от съвети, идеи... някаква помощ.
За тези, които са пропуснали предния ми пост, искам да ги въведа в проблема.
Генератора ми спря да зарежда. Сменихме първо диодните плочки и реле-регулатора. После се оказа, че е прекъсната една от намотките на статора. Сложихме нова статорна намотка.
Резултат:
- в първия момент започва да зарежда на 14,2 Волта, след което бавно започва да пада зарядното напрежение...
Вече сме лишени от всякакви идеи, за това къде да търсим проблема.
Някой да сподели опит или идеи?
Comment
-
Ти тествал ли си генератор с бормашина? Явно не сиИначе щеше да знаеш, че не става.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеПо проблема с алтернатора.
Оказа се, че подгревните свещи работят постоянно и черпят много ток. Знае ли някой кое е релето, което ги управлява и къде се намира то... и кой датчик подава сигнал за да се вкл/изкл?ма нещо ме съмнява тази работа
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТи тествал ли си генератор с бормашина? Явно не сиИначе щеше да знаеш, че не става.
Comment
-
Възбуждането е ясно. Но с колко оборота ти върти бормашината? И какъв товар му слагаш, че го тестваш? Това с бормашина е невъзможно да се тества генератор както трябва. Натовариш ли го да зарежда и бормашината ще угасне.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
То е ясно, че на пълна мощност неможеш да го тестваш. Слагаш му да зарежда един акумулатор, който не е напълно зареден. И затова ти казвам да се вземе бормашина с регулируеми обороти и гледаш да го изкараш до към 14 и малко волта. Ако не е наред генератора той веднага ще си покаже не е задължително да го натоварваш на пълна мощност. Ама според мен като правиш ремонт на генератор по-добре го пробвай първо от вън, а не да го качиш в колата и да се окаже, че не работи и пак трябва да го сваляш. Поне според мен де. А ако искаш да го тестваш на пълна мощност генератора се качва на струг като статора с подходящо приспособление се закрепва да е неподвижен а ротора го хващаш на струга и го развърташ. Тук вече спокойно можеш да си определиш оборотите с които въртиш машината. След това му закачаш да зарежда акумулатор и може също с един реостат да си го натовариш до номиналния му ток и тогава гледаш при определените обороти дали може да зарежда със определения ток и дали когато е натоварен на максимум поддържа напрежение.
Стига да искаш можеш да го пробваш и извън колата.
Comment
-
Разбира се, че можеш, но не и с бормашина. Аз имам 2 бормашини и съм пробвал 120 амперов алтернатор и докато му закачих акумулатора и бормашината направо спря.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment