Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Копчето работи с електрически импулс...най вероятно някоя жичка отвътре не дава добър контакт...защо не го смъкнеш плафона и не провериш как са контактите...нещо закъсано кабелче.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      Копчето работи с електрически импулс...най вероятно някоя жичка отвътре не дава добър контакт...защо не го смъкнеш плафона и не провериш как са контактите...нещо закъсано кабелче.
      Не четеш нашия Копчето отваря 10 от 10 пъти
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Да бе..ма нали по-рано не сработваше...логиката ме насочва за недобър контакт, закъсано кабелче...ако го провериш няма лошо нали
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • Не сработва щото дефакто не съм го натискал как да ти го обясня
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • При мен се отваря където и да го натисна!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              При мен се отваря където и да го натисна!
              Това сигурно е щото си TI от 1 месец си отварям от копчето на ключа и ме мързи да отварям плафона какво остава да го отворя след като разбрах, че работи който си няма друга работа да си разглобява колата
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • По проблема с алтернатора.
                Оказа се, че подгревните свещи работят постоянно и черпят много ток. Знае ли някой кое е релето, което ги управлява и къде се намира то... и кой датчик подава сигнал за да се вкл/изкл?
                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                  Аз искам още малко да ви занимая с моя проблем, по простата причина, че ударихме на камък!

                  Нуждая се от съвети, идеи... някаква помощ.

                  За тези, които са пропуснали предния ми пост, искам да ги въведа в проблема.
                  Генератора ми спря да зарежда. Сменихме първо диодните плочки и реле-регулатора. После се оказа, че е прекъсната една от намотките на статора. Сложихме нова статорна намотка.
                  Резултат:
                  - в първия момент започва да зарежда на 14,2 Волта, след което бавно започва да пада зарядното напрежение...

                  Вече сме лишени от всякакви идеи, за това къде да търсим проблема.

                  Някой да сподели опит или идеи?
                  Колега като свалихте генератора и го пренавихте хванахте ли го здраво на едно менгеме и отпред го развърташ с една бормашина и гледахте ли дали работи нормално? Ако има междунавивково или избива някъде на корпус напрежението спада. Ротора проверихте ли?

                  Comment


                  • Ти тествал ли си генератор с бормашина? Явно не си Иначе щеше да знаеш, че не става.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                      По проблема с алтернатора.
                      Оказа се, че подгревните свещи работят постоянно и черпят много ток. Знае ли някой кое е релето, което ги управлява и къде се намира то... и кой датчик подава сигнал за да се вкл/изкл?
                      Релето е отзад зад мотора,точно до горивния филтър,една такова голямо черно ,ЕКУ-то го управлява като следи външната температура от датчика в дебитомера и температурата на антифриза ма нещо ме съмнява тази работа
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Ти тествал ли си генератор с бормашина? Явно не си Иначе щеше да знаеш, че не става.
                        Става ама трябва да му закачиш и акумулатор за да отпуши и става ако не вярваш ела да ти покажа. По добре става с бормашина , на която и се регулират оборотите. Пробвал съм много пъти на различни генератори и на трактор даже.

                        Comment


                        • Възбуждането е ясно. Но с колко оборота ти върти бормашината? И какъв товар му слагаш, че го тестваш? Това с бормашина е невъзможно да се тества генератор както трябва. Натовариш ли го да зарежда и бормашината ще угасне.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • То е ясно, че на пълна мощност неможеш да го тестваш. Слагаш му да зарежда един акумулатор, който не е напълно зареден. И затова ти казвам да се вземе бормашина с регулируеми обороти и гледаш да го изкараш до към 14 и малко волта. Ако не е наред генератора той веднага ще си покаже не е задължително да го натоварваш на пълна мощност. Ама според мен като правиш ремонт на генератор по-добре го пробвай първо от вън, а не да го качиш в колата и да се окаже, че не работи и пак трябва да го сваляш. Поне според мен де. А ако искаш да го тестваш на пълна мощност генератора се качва на струг като статора с подходящо приспособление се закрепва да е неподвижен а ротора го хващаш на струга и го развърташ. Тук вече спокойно можеш да си определиш оборотите с които въртиш машината. След това му закачаш да зарежда акумулатор и може също с един реостат да си го натовариш до номиналния му ток и тогава гледаш при определените обороти дали може да зарежда със определения ток и дали когато е натоварен на максимум поддържа напрежение.
                            Стига да искаш можеш да го пробваш и извън колата.

                            Comment


                            • Разбира се, че можеш, но не и с бормашина. Аз имам 2 бормашини и съм пробвал 120 амперов алтернатор и докато му закачих акумулатора и бормашината направо спря.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Може аз съм пробвал със sparky 2500W и не спираше ама може и акумулатора да не е бил чак толко разреден. Абе няма значение важното е на човека да се оправи динамото да не го ядосва.

                                Comment

                                Working...
                                X